Tworzymy strategię E-commerce

E-commerce to najogólniej rzecz ujmując - sprzedaż on-line. Jest to sposób prowadzenia działalności między przedsiębiorstwami oraz klientami za pomocą Internetu. Wzrost dostępności i powszechności Internetu sprawia, że zwiększa się popularność sprzedaży produktów oraz usług właśnie w ten sposób.

Nie da się ukryć, że e-commerce wiąże się z wieloma korzyściami. To przede wszystkim oszczędność kosztów związanych z prowadzeniem oraz wyposażeniem biur czy z potrzebą zatrudnienia znacznie mniejszej liczby pracowników. Kolejną zaletą handlu za pośrednictwem Internetu jest czasowa dostępność.

Klienci mogą dokonywać zakupów (składać zamówienie) przez 24 godziny na dobę - 7 dni w tygodniu. Do zalet e-commerce można również zaliczyć możliwość obsługi kilkunastu klientów jednocześnie, w dowolnym czasie. Sklepy internetowe pozwalają również na prowadzenie akcji promocyjnych, które mogą trafić do szerszego grona odbiorców, co może z kolei przełożyć się na zwiększenie zainteresowania klientów.

Najbardziej popularną formą handlu internetowego są sklepy. Budowa sklepów internetowych jest z kolei jedną z usług, jakie świadczy agencja interaktywna w ramach kompleksowej usługi kreowania wizerunku firmy w sieci. Budowanie sklepu internetowego jest niezwykle ważne, bowiem to przede wszystkim od niego zależy, czy handel elektroniczny zostanie usprawniony, co zaś przełoży się na zwiększenie zysków danego przedsiębiorstwa.

Powrót do listy
Ocena: 4,77 (Ilość głosów: 71)
Nie czekaj dłużej!

Stwórzmy coś wspólnie. Opowiedz nam o swoim pomyśle, odpowiedz na kilka pytań (jesteśmy dociekliwi!) a potem… rozsiądź się wygodnie w fotelu i czekaj na efekty. Twój projekt jest już w drodze. Przekonaliśmy Cię?